Flere emner

Returinformasjon

Så fort vi har behandlet og godkjent returen din vil det sendes ut en bekreftelse til den e-postadressen du la inn ved bestilling.

Før du returnerer briller eller solbriller med styrke er det viktig å tenke over:

  • at det kan ta litt tid å venne seg til nye styrker. Noen ganger kan det blant annet ta så mye som opptil 3 uker eller lenger å venne seg til å bruke progressive glass. Les mer om dette i avsnittet tilvenning.

  • at brillen må sitte riktig på nese og ofte justeres bak ører for at opplevelsen av glassene skal bli riktig. Ta kontakt med kundeservice for råd og hjelp rundt dette.

  • Ies vår informasjon som gjelder regler for åpent kjøp. Disse finner du i avsnittet om 30 dager åpent kjøp.

Ønsker du å returnere en vare?

Logg inn på Mister Spex-kontoen din for å registrere din retur.

Logg in

Hvis du har bestilt via en gjestekonto, kan du registrere din retur ved å klikke på knappen nedenfor. Vennligst ha bestillingsnummeret og e-postadressen klar.

Registrer retur

Viktig informasjon i forbindelse med retur av varer

  • Returkostnaden må du som kunde selv dekke.

  • Produktet skal returneres i uforandret stand, i originalforpakning og med alle eventuelle produsentetiketter og sertifikater på plass.

  • Produktet må være i en stand som tillater at det kan selges på nytt.

  • Alle returer inspiseres ved ankomst til oss og tilbakebetalinger gjennomføres kun dersom alle returvilkårene oppfylles.

  • Det er viktig at den returnerte varen er godt pakket inn og at den har korrekt porto. Vi anbefaler at retur av briller og solbriller sendes som sporbar pakke eller brev.

Hvordan returnerer jeg?

  • Skriv ned ditt ordrenummer, navn og returårsaken på en lapp og legge ved returen.

  • Send pakken til følgende adresse:

Mister Spex Postboks 2054 Raglamyr 5504 Haugesund Norge

  • Vi anbefaler at du får en kvittering fra posten og at sendingen sendes med full sporing. Dette er for din egen sikkerhet i tilfelle noe skulle skje med pakken din på veien. Mister Spex tar ikke ansvar for eventuelle transportskader eller tap av returnerte varer.

  • Når vi har mottatt, behandlet og godkjent returen hos oss vil du få en bekreftelse til e-postadressen du registrerte ved bestilling.

Dersom du har spørsmål vedrørende tilbakebetalinger fra oss kan du ta kontakt med Klarna via deres hjemmeside eller via deres app.

10%

Vårt optikerteam hjelper deg gjerne

Ofte stilte spørsmålOfte stilte spørsmålKontaktKontakt21 62 88 3121 62 88 31

Betalingsmetoder

Klarna LogoVISA LogoMastercard Logo

Levering

Posten Logo

For en trygg netthandel

TRYGG E-Handel Logo