Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å kunne gi deg best mulig tjenester. Dersom du fortsetter å surfe på på vår nettside, gir du oss tillatelse til bruk informasjonskapsler.

Filter

For et mer prsist mål av din hodebredde

735 2690

JOOP!

JOOP! er et tyskfødt, internasjonalt designermerke med en moderne, progressiv look. Varemerket går sine egne veier ved å kombinere sex appeal og friskhet og forkaste fastlåste konvensjoner og tvang. JOOP! tilbyr en altomfattende livsstil for selvsikre, uavhengige kvinner og menn med lidenskap for mote og design. JOOP! er et privateid selskap som tilhører HOLY FASHION GROUP, et av de største internasjonale mote- og livsstilsselskapene.

JOOP! Brillekolleksjon Høst/vinter 2016/2017

Den nye brillekolleksjonen fra JOOP! fokuserer nok en gang på det aktuelle temaet farge. Elegante former som framhever aktuelle brilletrender, møter de nye «fargekodene». Flerfarget uten å være påtrengende, fargerik uten å dominere. Duse farger og silkemyk glans blandes med intense nyanser og kan kombineres med aktuelle «motemust».

JOOP! Solbriller 2016/2017

Solbriller er uten tvil det mest populære sommertilbehøret. Speilglass, neonfarger og transparente modeller er de viktigste motetemaene for kommende sesong. Solbrillekolleksjonen for menn og kvinner fra JOOP! omfatter moderne tolkninger og klassiske modeller i varemerkets umiskjennelige stil.


Wolfgang Joops karriere og historien bak varemerket JOOP! begynte i 1978, da designeren med stort hell presenterte sin første kolleksjon. Han hadde allerede lansert sine første prêt-à-porter-kolleksjoner for kvinner og menn da JOOP! ble etablert i 1987. Wolfgangs umiskjennelige signaturstil hadde allerede tatt form, og han ga navnet sitt til det velkjente varemerket JOOP! Varemerkets fokus på selvsikre og selvstendige kvinner og menn er tydelig den dag i dag.

Produktsortimentet har stadig blitt utvidet med populære motekolleksjoner i årenes løp. Parfymen «Femme» ble Tysklands mestselgende duft i 1987. I dag selges sko, klokker, smykker, motetilbehør og hjemmeinnredning under varemerket JOOP!. Designeren selv trakk seg tilbake fra selskapet i 2001 og tok en kreativ pause før han igjen inntok motescenen med brask og bram med varemerket Wunderkind.

I dag markedsføres JOOP! av Holy Fashion Group, hvor designerne Marc Biggeman og Stefanie Grosse er ansvarlige for kolleksjonene. Varemerkets portefølje inkluderer dame- og herremote, accessoirer (vesker, sko, lærvarer, briller), klokker, smykker og undertøy, samt en interiørkolleksjon med tekstiler, sengetøy og møbler. Varemerket JOOP! står for tradisjonell ekstravaganse, glamour og sex appeal av høyeste kvalitet. Det er beregnet på kvinner og menn med lidenskap for mote, design og en urban livsstil. Det nære forholdet mellom JOOP! og byen Berlin går tydelig fram av varemerkets kosmopolitiske ånd, som gjenspeiles i dets tyske røtter.

Jette Joop, Wolfgang Joops datter, markedsførte også opprinnelig produktene sine under varemerket JOOP! Den framgangsrike designeren produserer og distribuerer nå produkter under sitt eget varemerke, Jette GmbH.

  • Ring oss 21628831
  • Gratis frakt over 700kr
  • 90-dagers returpolicy
  • Pris inkl. glass **

* Totalbeløpet for vanlig butikkpris for innfatningen og veiledende pris for to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

** Alle innfatninger inkluderer to ripefrie plastglass med én styrke og antirefleks (brytningsindeks 1,5), maks sph +6,0/-6,0 D; cyl +2,0/-2,0 D

De utkryssede prisene uten veiledende pris er standardpriser på Mister Spex.